Putin despre noi

Blogul Maia creste a luat nastere la ideea sotului meu 🙂 Care satul de faptul ca mereu scriu cate ceva, raspund la vreo intrebare pe facebook, pe forumuri etc mi-a spus intr-o zi “Ma de ce nu iti faci un blog? Macar scrii cu un scop”

Si chiar asa e, uneori am atatea ganduri incat nici nu reusesc sa le ordonez in cap, daramite sa le si rostesc. In plus, imi dau seama din ce in ce mai des ca timpul trece pe langa noi de parca ar fi intarziat la intalnire, ca azi e luni si peste doua zile e sambata, ca acum e iulie si peste cateva zile incepe scoala.

Iar cand esti mamica, zilele seamana atat de tare una cu alta incat te surprinzi uneori intrebandu-te “Oare cand am fost la cumparaturi ultima oara? Sa fi fost saptamana trecuta sau in urma cu 2 saptamani?”

Asa ca am decis sa creez acest blog, poate cand Maia mai creste va vrea sa citeasca ce prostii scria mama-sa pe cand ea avea 8 luni 🙂

2 thoughts on “Putin despre noi

Leave a comment